fynske_dyrskue__primær_logo_icon_hvid
Det Fynske Dyrskue ønskede at modernisere deres hjemmeside til en mere intuitiv og informativ platform med fokus på erhvervsudstillere og et univers til de private, der indbyder til alt det man kan opleve på pladsen.
fynske_dyrskue__primær_logo_icon_hvid
Det Fynske Dyrskue ønskede at modernisere deres hjemmeside til en mere intuitiv og informativ platform med fokus på erhvervsudstillere og et univers til de private, der indbyder til alt det man kan opleve på pladsen.
Leverancer:
Hosting| Markedsføring| Software| Webdesign

Kort om projektet

Nye visioner for Det Fynske Dyrskue

Det Fynske Dyrskue ønskede at modernisere deres hjemmeside til en mere intuitiv og informativ platform med fokus på erhvervsudstillere og et univers til de private, der indbyder til alt det man kan opleve på pladsen.

Det Fynske Dyrskue er en mere end 140 år gammel kulturarv med dybe rødder inden for landbruget, dyrene og maskinerne. Da deres nye Dyreskuechef, Anita Christoffersen tiltrådte, var det et klart ønske at skabe et digitalt bindeled mellem deres brede udvalg af oplevelser fra land og by. Det Fynske Dyrskue er nemlig meget mere end selve dyreskuet. Det er alt fra fødevarer, udeliv, events og oplevelser, når land møder by.

Et univers der appellerede til private besøgende i et mere intuitivt og informativt design. Samtidig med skal det også henvende sig til erhvervsudstillere. Som erhvervsudstiller skulle man nemt kunne købe en stand, så processen ville være mindre administrativ.

Udfordring

For mange manuelle processer

Deres hjemmeside var ikke tidssvarende og havde mange manuelle processer, som de ønskede at fjerne med en digitalisering.

Udfordringen var at skabe en platform, der ikke kun formidlede dyreudstillinger, men også byggede broen mellem land og by, integrerede fødevareoplevelser, outdooraktiviteter og tilbød erhvervsudstillingsmuligheder.

Automatisering
Oplevelser
Erhvervsudstiller

Løsning

Sammenhæng mellem by og land

Hjemmesiden er blevet omformet til at levere en intuitiv brugeroplevelse. Navigationen er blevet strømlinet, og information er organiseret på en måde, der gør det let for både erhvervsudstillere og besøgende at finde relevante oplysninger og booke en billet eller en standplads.

De manuelle processer er blevet digitaliseret, og hjemmesiden forener land og by ved at fremhæve dyrudstilling, innovative maskiner, fødevareoplevelser og udeliv der appellerer til et bredere publikum.

Resultatet

Besøgende oplever nu en mere informativ og inspirerende digital rejse, mens udstillere drager fordel af den lette online bookingproces. Uptime har med succes skabt en automatiseret digital platform, der ikke kun repræsenterer Det Fynske Dyrskue, men også dets værdier og mangfoldighed.

”Det bedste ved samarbejdet er at jeg føler mig hørt. Jeg får konstruktive løsningsforslag ved problemstillinger, så udviklingsprocessen bliver en god sparring.”
Anita Christoffersen, chef for Det Fynske Dyrskue.

Lignende cases