Kort om projektet
Ehcolo er førende leverandør af palleteringsmaskiner, der sætter et grønt klimaaftryk ved at spare på energiforbruget, er i høj kvalitet og benytter den nyeste teknologi. Ehcolo har kunder og referencer i hele verden og leverer maskiner, der optimerer deres kunders produktion i mange forskellige brancher lige fra landbrug, produktion, logistik til fødevarebranchen og byggeindustrien. En global strategi og vækstpotentiale, som vi hos Uptime er stolte over at kunne være med til at styrke i tæt samarbejde med Ehcolo.
Udfordring
Ehcolo har et stærkt brand i Danmark, men det er ikke nok til at kunne konkurrere med globale konkurrenter i branchen. For at gøre opmærksom på Ehcolo i nye og eksisterende lande, og erhverve markedsandele, ønsker de at være synlige på Google og andre sociale platforme – der hvor deres målgruppe befinder sig.
Løsning
I tæt samarbejde med Ehcolo blev der lagt en solid plan for deres marketingstrategi. Det indebærer kampagner på Google Ads og LinkedIn. Sideløbende arbejder vi med en SEO-strategi, der skaber bedre placeringer i Googles søgeresultater. Det er en samlet marketingstrategi, der gør, at Ehcolo i dag når bredere ud til både eksisterende og potentielle nye kunder i udvalgte lande.
Resultaterne viser, at en aktiv sparring mellem Uptime og Ehcolo, har sikret en strategi, der har øget synligheden af Ehcolos brand globalt på B2B markederne.
Kontakt